יש לי פחד מים

צילום: דודי ארדון

יש לי פחד מים. בשנה שעברה יואב אמר שנמאס לו שאני אומרת את זה וש: "פחד ממים זה משהו שאפשר לטפל בו והגיע הזמן שתלמדי לשחות חתירה." הוא קנה לי משקפת וכובע ים וגם בגד ים שלם, ולפני שהספקתי להתנגד - הוא כבר קבע לי שיעורים עם חוה המורה לשחייה. ובאמת למדתי לשחות חתירה. תפסתי את זה דיי מהר. אבל זה לא העביר לי את הפחד. עדיין יש לי פחד מים.

 

 

 

אני גם לא יודעת לנגן על שום שום שום כלי נגינה. וזה מצער אותי, כי הייתי רוצה לדעת לנגן על כלי נגינה כלשהו. אני גם מתלוננת על זה די הרבה, מסתובבת בבית ורוטנת "אוף. אני לא יודעת לנגן על שום כלי נגינה. שום!" "אבל זה לא בעיה ללמוד!" אומר לי יואב, "רק תגידי על איזה כלי את רוצה לנגן" מפוחית, עניתי, כי חשבתי שאין סיכוי שהוא ימצא לי מורה למפוחית בסביבה. והוא מצא לי מורה! אפילו מורה טוב. ובאמת למדתי איך לנגן. ניגנתי כמה קטעים מהשירים של ניל יאנג אבל זה לא עזר. אני עדיין לא יודעת לנגן על שום שום כלי נגינה.

**יש לי אהבה גדולה לציור**. אני כן יודעת לצייר. למדתי אצל כל מיני מורים ובכל מיני בתי ספר, אבל אף אחד לא לימד אותי לצייר. הציור נובע מתוך רצון מאוד גדול, כמיהה שנולדתי איתה. הנשים שאני מציירת, הן יודעות להגשים הכל. הן לא צריכות מורה לשחייה ולא מורה לנגינה. זה בטבע שלהן. הנשים בציורים שלי **מגשימות לי חלומות

תגובות (1)

השאר תגובה

הפוסטים האחרונים